Meniu
Coș de cumpărături

Termeni și condiții

Termeni de utilizare


Termeni si condiții de utilizare a site-ului www.jurastore.ro


 


1. Definiții


In cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, înțelesurile specificate mai jos:


SITE: reprezintă SITE-ul de Internet aparținând Swiss Coffee SRL, care se afla la adresa www.jurastore.ro, prin intermediul căruia UTILIZATORUL are acces la informații privind serviciile si produsele oferite / asigurate de către SWISS COFFEE  in rețeaua magazinelor SWISS COFFEE .

JURASTORE.RO: reprezintă societatea SWISS COFFEE S.R.L.., cu sediul in Bucuresti,  sos. Bucuresti-Ploiesti, 89A, spatiul B1GF02, sector 1, Romania.; E-mail: info@swisscoffee.ro, Cod Unic de Inregistrare RO 26556450, inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J40/1892/2010 

UTILIZATOR: reprezintă persoana fizica care accesează SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE prezentului SITE, îndeplinind in acest sens toate cerințele procesului de înregistrare sau un vizitator al site-ului care nu este inregistrat/logat.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezintă utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislației in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii SWISS COFFEE .

CONT: sectiunea din site formata din adresa de e-mail si parola care permite Cumparatorului sa plaseze comenzi si care contine date personale ale Utilizatorului; date de livrare si facturare; istoricul Comenzilor; rezervari de produse in magazinele fizice din teritoriu; vouchere valabile; sesizari si reclamatii; cereri de returnare produse; produse favorite;; informatii despre carduri de credit salvate; abonare la Newsletter. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

COSUL MEU: sectiune din site/cont care permite Utilizatorului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau ulterior. In cazul produselor adaugate in cos, Utilizatorul beneficiaza de servicii de urmarire a acestora; in acest sens, Utilizatorul va primi comunicari comerciale din partea in vederea  finalizarii comenzii, in interesul legitim al SWISS COFFEE  de a clarifica situatia acestei vanzari initiate de catre Utilizator, dar inca nefinalizate.

FAVORITE: sectiunea din site in care Utilizatorul inregistreaza produse preferate sau pe care doreste sa le achizitioneze la un moment ulterior sau pe care le urmareste o perioada de timp in vederea achizitionarii la cel mai avantajos pret.

REVIEW: evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative, de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

TAXA VERDE: valoarea exprimata in lei ce este platita de catre SWISS COFFEE  societatii autorizate cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

PRET DE VANZARE: contravaloarea produsului, pretinsa si solicitata de catre Swiss Coffee Cumparatorului/Utilizatorului, afisata in pagina produsului din site, respectiv in eticheta de prezentare pentru produsele expuse in magazinele Swiss Coffee. Swiss Coffee poate afisa distinct, intr-un mod vizibil 


2. Conținutul site-ului

2.1. Informațiile publicate pe SITE sunt atat informații de interes general despre Swiss Coffee, produsele comercializate de acesta, informatii despre partenerii săi, cat si alte informații considerate de Swiss Coffee ca fiind de interes pentru UTILIZATORI.


2.2. Informațiile sunt puse la dispoziția UTILIZATORILOR de regula, in mod gratuit. Swiss Coffee își rezerva dreptul de a implementa anumite servicii pe SITE ce vor fi oferite contra cost UTILIZATORILOR.


2.3. Swiss Coffee este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra SITE-ului, respectiv asupra design-ului si continutului acestuia precum si asupra tuturor Mărcilor înregistrate de SWISS COFFEE  si publicate pe SITE.


UTILIZATORUL are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuala ale SWISS COFFEE , prevăzute de legislația in vigoare.


 


3. Utilizarea site-ului


3.1. UTILIZATORUL se obliga sa acceseze si sa utilizeze SITE-ul in scopuri si prin mijloace care sa nu constituie o utilizare abuziva.

 


4. Limitarea răspunderii SWISS COFFEE S.R.L..


4.1. Răspunderea pentru conținutul SITE-ului.


SWISS COFFEE  nu este si nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe SITE, care nu se datorează culpei sale. UTILIZATORII pot găsi informații detaliate in rețeaua magazinelor SWISS COFFEE .


4.2. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse greșit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunța clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp despre eroarea apăruta, daca produsul nu s-a livrat încă.


4.3. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate / puse la dispoziție de producători si/ furnizori si SWISS COFFEE  nu își asuma răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.


4.4. Preturile produselor/serviciilor de pe acest SITE sunt informative si pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe SITE sunt valabile in perioada de timp menționata.


In cazul in care nu se menționează o perioada de timp, acestea sunt valabile in limita stocurilor disponibile. Preturile afișate pe SITE nu sunt identice cu cele din rețeaua magazinelor SWISS COFFEE , astfel ca pot apărea diferențe intre prețul produsului afișat pe SITE si cel afișat in rețeaua magazinelor SWISS COFFEE .


Comenzile ale căror produse comandate pe SITE au preț mai mic decât cel afișat in magazinele SWISS COFFEE , rămân valabile si vor fi onorate in ordinea înregistrării lor pe SITE si in funcție de limita stocului disponibil pentru fiecare produs din comanda. Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizării stocului, comanda va fi anulata, clientul urmand a fi notificat in acest sens de catre reprezentantul Swiss Coffee . Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravaloarii in contul din care a fost efectuata plata.


4.5. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod datorita modificării caracteristicilor sau design-ului, fără notificare prealabila de către producători.


4.6. Un produs la precomanda este un produs ce urmează sa fie lansat si poate fi achiziționat înainte de lansare. Furnizorul își rezerva dreptul de a modifica fără preaviz data de lansare. Produsele la precomanda se adaugă in cos in același fel ca orice alt produs din magazinul online. Făcând o precomanda, va asigurați ca veți primi produsul imediat după lansare si ca veți beneficia de un preț foarte bun. Produsele aflate la precomanda vor fi livrate intr-un termen estimativ de 1-3 zile lucrătoare de la lansare, dar nu mai tarziu de 15 zile, in situația in care produsul exista pe stocul Swiss Coffee  in ziua lansării. In situația in care produsul ajunge in posesia Swiss Coffee  după data lansării, livrarea se va face in 1-3 zile lucrătoare din momentul intrării produsului in stocul Swiss Coffee , dar nu mai tarziu de 15 zile. Precomenzile se achita in același mod ca si o comanda normala, prin oricare din metodele de plata acceptate. In oricare dintre situații (plata la livrare sau plata online) este necesar sa așteptați confirmarea telefonica sau pe email din partea unui operator, in momentul in care produsul devine disponibil. Puteți renunța in orice moment la o precomanda. Daca aceasta din urma a fost deja achitata, puteți opta pentru returnarea sumei sau creditarea contului dvs. in vederea plasarii unei alte comenzi.


4.7. In cazul aparatelor frigorifice care prezinta specificația de ușa reversibila, pentru schimbarea sensului de deschidere a ușii (in cazul in care este necesar), va informam următoarele:


• Va rugam sa va adresați serviciului de asistenta tehnica menționat pe certificatul de garanție al produsului;

• Acest serviciu poate fi efectuat contra-cost, in funcție de fiecare producător in parte.


Nota – orice intervenție neautorizata, duce implicit la pierderea garanției produsului!


4.8. SWISS COFFEE  își rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informație de pe SITE.


4.9. Orice problema cauzata de produsele si / serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabila in termen de maximum 15 zile de la momentul la care consumatorul anunta SWISS COFFEE  despre neconformitatile constatate.


 

5. Pierderi/Costuri suplimentare


SWISS COFFEE  nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si condițiilor.


5.1. SWISS COFFEE  nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum si pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site.


5.2. SWISS COFFEE  nu raspunde pentru defectiuni tehnice ale retelei/ echipamentelor ce apartin operatorilor de telefonie mobila/ procesatorului de plati, etc.


 


6.Utilizarea Browser-ului Internet. SWISS COFFEE  garantează utilizarea optima a Site-ului prin utilizarea minim a Internet Explorer 6.


6.1. Va informam ca eventualele reclamații privind deficientele estetice ale produselor, vor fi luate in considerare si vor fi analizate doar daca acestea se reclama in primele 48 ore de la momentul recepției produsului.


6.2. Modalitățile de plata pentru finalizarea unei comenzi online sunt: numerar la livrare, online cu card bancar, ordin de plata, rate online fara dobanda prin euplatesc.ro.


În cazul in care optați pentru plata online cu card bancar, va informam ca înregistrarea plații nu garantează confirmarea si livrarea comenzii. In cazul in care comanda nu este confirmata (termenul pentru procesarea comenzii este de 48 ore) suma de bani plătita va fi restituita in contul dumneavoastră in cel mai scurt timp.

În cazul comenzilor înregistrate cu metodă de plata numerar la livrare se

Soluțiile de creditare sunt furnizate de euplatesc.ro persoanelor fizice si juridice eligibile.

Prin acceptarea prezentului document confirmați că înțelegeți și sunteți de acord că exercitarea de către dvs. a dreptului de denunțare a contractului de vânzare-cumpărare și returnarea produselor achiziționate de pe site-ul SWISS COFFEE  pentru care ați beneficiat de o soluție de creditare în baza unui contract de credit încheiat atrage încetarea automată a contractului de credit fără nicio altă formalitate, în conformitate cu Termenii și condițiile generale aplicabile acordării online a soluțiilor de creditare euplatesc.ro și Termenii si condițiile de utilizare a site-ului www.jurastore.ro. Euplatesc.ro este compania EuroPayment Services S.R.L. certificată SR EN ISO/IEC 27001:2018 (#171, Sistemului de Management al Securității Informațiilor), SR ISO/IEC 27701:2019 (#05, Sistemului de Management al Confidenţialității Informațiiilor) și SR EN ISO 9001:2015 (#10104, Sistemului de Management al Calității).

Aceste certificări se adaugă la certificarea PCI-DSS Level 1 - Service Provider și personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirmă preocuparea EuPlătesc.ro pentru îmbunătățirea continuă a calității și securității serviciilor livrate clienților noștri.  Într-o astfel de situație, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteți de acord ca rambursarea de catre Swiss Coffee  a tuturor sumelor astfel finanțate sa fie efectuata de SWISS COFFEE  prin utilizarea aceleiași metode de plată utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de către SWISS COFFEE  a sumei integrale a prețului de achiziție si a oricaror sume finanțate prin contractul de credit, în contul indicat de către euplatesc.ro


6.3. Înregistrarea comenzii nu reprezintă si confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de către operatorii noștri in vederea confirmării si stabilirii detaliilor de livrare. Termenul estimativ de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai tarziu de 15 zile.


6.4. In perioada sărbătorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 7-10 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 15 zile lucratoare.


6.5. Livrarea. Cumparatorul are dreptul sa nu accepte bunurile livrate in cazul in care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate in pagina produsului. In acest caz, Swiss Coffee  isi asuma responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.


6.6 Cumparatorul va intra in proprietatea bunurilor dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii (daca aceasta nu a fost in prealabil efectuata) catre curier.


6.7. In cazul anularii comenzii, niciuna din partile implicate nu va pretinde/solicita daune.


6.9. Returul produselor: Conform OUG nr. 34/2014 cumparatorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.


Aveti posibilitatea ca in acest termen sa returnati produsul, nefiind obligatoriu ca acesta sa fie returnat in ambalajul original. Pentru aceasta puteti completa formularul de retur pus la dispozitie in sectiunea Formular retur sau ne puteti comunica intentia Dumneavoastra (declaratie neechivoca) de retur in orice alt mod (în scris - plic la poștă, prin e-mail, prin telefon, etc.).


In procesul de retur, puteti folosi orice serviciu de expeditie.


 

6.10. Produse/Servicii care nu sunt acceptate la retur/renuntare


Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare;

produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.

produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

in cazul mai multor produse achizitionate prin rate, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.

In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

 


7. Accesarea SITE-ului  www.jurastore.ro


Aceasta implica acceptul UTILIZATORILOR ca datele lor personale sa fie păstrate si prelucrate de compania SWISS COFFEE . Informatiile pe care ni le transmiteti sunt tratate cu maxima confidentialitate si exclusiv in scopurile pentru care au fost colectate.


Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unui cont de utilizator pentru achizitionarea produselor, livrarea produselor comandate, abonarea la ofertele noastre (consimtamantul utilizatorului), transmiterea de comunicari comerciale (consimtamantul utilizatorului), transmiterea unor oferte pentru produsele complementare sau accesorii produselor cumparate (in baza consimtamantul utilizatorului si in temeiul interesului legitim al societatii SWISS COFFEE  sau firmelor din grup), informarea utilizatorilor abonati  despre promoțiile rețelei de magazine SWISS COFFEE  sau despre orice alte promoții sau activități desfășurate de SWISS COFFEE  prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, telefon, SMS, etc.), crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, transmiterea de comunicari referitoare la sumele donate in campaniile de strangere de fonduri la care SWISS COFFEE  este parte, etc.


In momentul contactarii, utilizatorul va fi informat in legatura cu scopul actiunii pentru care a fost contactat si i se va solicita consimtamantul, daca respectiva actiune implica prelucrarea datelor lui personale si pentru aceasta este nevoie de acordul sau.


SWISS COFFEE S.R.L.. este unicul deținător al informațiilor colectate de pe acest site. SWISS COFFEE S.R.L.. se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate către terți prin vânzare, dezvăluire parțiala sau închiriere.


SWISS COFFEE S.R.L.. poate dezvalui informatiile Dumneavoastra cu caracter personal unor firme din grup sau unor terti autorizati, cu care societatea a incheiat diverse contracte, urmate de acorduri de confidentialitate (Non-Disclosure Agreement) si/sau acorduri de prelucrare a datelor cu caracter personal (DPA).


SWISS COFFEE  poate incheia acorduri de parteneriat cu diverse societati comerciale sau persoane juridice private non-profit care organizeaza sau participa la campanii umanitare/ cu caracter filantropic.


In cazul in care parteneriatul presupune transfer de informatii si date despre utilizatori, partenerul va fi obligat sa respecte confidentialitatea acestor date si sa le utilizeze exclusiv in scopul executarii contractului respectiv. Partenerii pot avea calitatea de Persoane imputernicite sa prelucreze date cu caracter personal sau pot fi Operatori asociati cu Operatorul SWISS COFFEE , stabilind in comun scopurile si mijloacele prelucrarii de date. In ambele cazuri datele Dvs. vor fi prelucrate in conformitate cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.


In cazul in  care selectati optiunea de a achita online cu plata cu un card bancar, Swiss Coffee  va transmite catre procesatorul de plati doar date referitoare la comanda dumneavoastra, fara a accesa si procesa alte date referitoare la cardul bancar.


Orice prelucrare a datelor Dumneavoastra cu caracter personal se va face cu respectarea Politicii de confidentialitate .


 


8. Colectarea datelor 


Se face prin diverse modalități si instrumente specifice precum: soft profesional de urmărire a traficului, aplicația de gestiune a newsletter-ului, prin salvarea in baze de date a diverselor formulare de contact disponibile pe site care sunt completate de către utilizatori, prin chestionare online, etc.


Utilizam adresele IP pentru a analiza obiceiurile de navigare, a administra site-ul, a urmări interesele utilizatorilor si a aduna informații demografice pentru uz intern. Toate acestea au ca scop creșterea gradului de ușurința in utilizarea site-ului si publicarea unor informații cat mai relevante pentru interesele utilizatorilor.


 


 9. Acces restricționat si (dez)abonare 


Prin accesarea site-ului, crearea unui cont de utilizator si plasarea comenzilor, utilizatorul accepta in mod expres Termenii si conditiile site-ului, modul de desfasurare a unei operatiunilor online asa cum sunt descrise pe site.


Exista zone in site care necesita înregistrare (vezi Înregistrare) sau abonare (vezi Newsletter).


In cazul newsletter-ului, fiecare ediție/alerta conține si modalitatea de dezabonare; odată accesata aceasta opțiune, dezabonarea se aplica imediat, nefiind necesare alte confirmări din partea utilizatorilor. In funcție de tipul de operatiune (creare cont site, abonare newsletter, aplicație formular online de creditare, efectuare donatie), utilizatorului ii pot fi solicitate date precum: nume, prenume, email, adresa, numar de telefon, CNP, companie, etc.


Unele date solicitate sunt obligatorii pentru a putea furniza bunul sau serviciul de care clientul este interesat sau pentru a putea retine/incasa suma donata de catre Dvs.


In cazul aplicarii pentru un credit in rate acordat de partenerii nostri, completarea CNP-ului este conditie obligatorie impusa de institutia care acorda finantare. De asemenea, dupa momentul introducerii datelor personale in formularul de pe site, potentialul client poate fi contactat de unul dintre parteneri in vederea verificarii conditiilor pentru acordarea creditului, pentru formularea unei oferte /solutii de finantare.


Aceste date sunt folosite pentru identificare, validarea sau completarea contului de abonat, pentru evaluarea datelor înscrise in formularul online de creditare.


Datele cu caracter personal vor fi utilizate in scopul derularii contractelor si procesarii comenzilor Dvs. Ulterior, datele vor fi salvate tinand cont de termenele de pastrare conform legislatiei fiscale si comerciale si atat timp cat este necesar pentru protejarea drepturilor Swiss Coffee .


Pentru derularea in bune conditii a contractului de vanzare, dupa ce clientul si-a exprimat acordul, Swiss Coffee  poate contacta clientul, telefonic sau pe email daca acesta, in timpul accesarii site-ului furnizeaza datele de identificare si contact. In momentul lansarii comenzii, clientul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) si cu modul de operare al vanzatorului.


In cazul in care ati introdus datele Dumneavoastra de contact, insa nu ati validat contul de utilizator, puteti fi contactat de un reprezentant Swiss Coffee  pentru a finaliza aceasta procedura prin radierea datelor in cazul in care nu mai doriti sa deveniti utilizator sau prin acordarea asistentei si validarea contului. Aceasta actiune are ca temei juridic interesul nostru legitim de curatare si actualizare a bazei de date.


In cazul in care ati adaugat produse in Cosul de cumparaturi, dar nu ati finalizat comanda, puteti fi contactat prin email sau telefonic de un reprezentant Swiss Coffee , in care veti fi anuntat de faptul ca ati uitat produsele in cos. Aceasta actiune unica este justificata de interesul societatii de a clarifica situatia prin incheierea contractului de vanzare sau anularea lui. Dupa aceasta actiune, clientul va fi contactat daca si-a exprimat consimtamantul pentru primirea altor oferte/comunicari comerciale.


Intr-un termen rezonabil dupa achizitionarea unui bun sau serviciu (de regula dupa 14 zile in care clientul poate returna produsul, retragandu-se din contractul de vanzare) cumparatorul poate fi contactat prin aceleasi canale de comunicare agreate in momentul lansarii comenzii, pentru transmiterea unui feedback/ review legat de bunul sau serviciul achizitionat. Astfel, clientul se implica activ in crearea de noi servicii si detalierea caracteristicilor bunurilor si informarea altor posibili cumparatori de pe site. Opiniile Dvs. sunt atent analizate de angajatii Swiss Coffee  care le utilizeaza ca ghid in alegerea produselor si gamei oferite clientilor.


 


10. Notificări si acțiuni privind informațiile despre utilizatori


La cererea scrisă a utilizatorilor, datată și semnată, expediată pe adresa SWISS COFFEE , acesta se obligă:


a)      să confirme solicitanților, dacă prelucrează sau nu date personale; acest lucru se face gratuit, o singură dată pe an;


b)      să rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau să transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;


c)       să transmită utilizatorului datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat SWISS COFFEE S.R.L.. într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat în vederea transmiterii acestora altui operator;


d)      să înceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorului, dacă acesta solicită acest lucru.


 


14. Comunicarea modificărilor


Daca informațiile de identificare ale unui utilizator se schimba (ca de exemplu codul poștal) sau daca un utilizator dorește sa renunțe la serviciile noastre, vom avea grija sa corectam, actualizam sau sa eliminam acele date personale care ne-au fost încredințate de către utilizator. Acest lucru poate fi realizat fie de pe pagina de înregistrare, fie prin intermediul formularului de contact https://jurastore.ro/index.php?route=information/contact


Orice schimbare a termenilor prezentei politici va fi comunicata către utilizatori prin email, astfel încât aceștia să fie întotdeauna informați cu privire la datele pe care le colectăm, cum le utilizăm și în ce circumstanțe, dacă există, le facem publice. Utilizatorii vor putea să fie sau nu de acord cu utilizarea informațiilor în alte scopuri. Vom utiliza datele în concordanță cu politica sub care au fost culese informațiile, conform https://www.dataprotection.ro/ și Politicii despre confidentialitate.


 


15.  Securitate


Acest site adoptă toate măsurile de securitate necesare protejării datelor personale ale utilizatorilor noștri. În momentul completării datelor personale pe site-ul nostru, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online.


Toate datele cu caracter personal vor fi prelucrate prin intermediul unor pagini securizate care folosesc sistemul de criptare SSL, marcate cu simbolul unui lăcățel, a carui poziționare variaza in functie de tipul de browser utilizat (ex.: in partea de jos a ferestrei, daca utilizati browser-ul Microsoft Internet Explorer sau in partea de sus a ferestrei, daca utilizati browser-ul Google Chrome).


Fiind de acord cu prezentul document "Termeni si condiții de utilizare a site-ului www.jurastore .ro ", utilizatorii își asuma in totalitate eventualele riscuri.


 

16. Jurisdictia. Legea aplicabila


Relatiile contractuale dintre parti vor fi guvernate de legea romana. Litigiile care nu vor putea fi rezolvate pe cale amiabila, vor fi inaintate spre solutionare instantelor competente.


 


17. Alte informații


Pe site vor fi publicate periodic Regulamente ale campaniilor aflate în desfășurare; acestea descriu în detaliu termenii și condițiile speciale aplicabile fiecărei campanii și completează dispozițiile prezentului document " Termeni și condiții de utilizare a site-ului www.jurastore.ro  “.

Promoțiile afișate vor fi valabile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul online / Regulamentele speciale și în limitele stocurilor disponibile.

Produsele, prețurile și informațiile cu privire la disponibilitatea de stoc afișate pe site-ul www.jurastore.ro  pot fi diferite de cele afișate în magazinele SWISS COFFEE  din orașe (puncte de lucru Swiss Coffee S.R.L.).

SWISS COFFEE  își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație publicată pe site fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.

Persoanele fizice pot achiziționa maximum 6 produse din fiecare cod. Nu există o limitare asupra numărului de coduri achiziționate. În cazul clienților persoane juridice ce doresc achiziționarea mai multor produse din același cod, se poate solicita o ofertă personalizată diviziei Business to Business, la adresa de email info@SwissCoffee.ro. 

18. Baza legală


Pentru mai multe informații, puteți accesa:

Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE;

Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice;

Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii;

Legea nr. 148/2000 privind publicitatea;

Legea nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă;

Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor;

Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață;

Ordonanța de Urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri;

Ordonanța de urgență 141/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de furnizare de conţinut digital şi de servicii digitale;

Ordonanța de urgență nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc;

Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaj;

Ordonanța de urgență 58/2022 pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul protecţiei consumatorilor;

In cazul epuizării stocului comanda va fi anulata, clientul urmand a fi notificat in acest sens de catre reprezentantul Swiss Coffee. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii in contul din care a fost efectuata plata.


 

Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a îmbunătăți experiența dvs. de navigare și funcționalitatea site-ului nostru. Politica de Cookie.