Întrebări frecvente
Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.
Livrarea comenzilor
Livrarea comenzilor se face in termen de 1-3 zile lucratoare prin curier.
Pentru comenzile efectuate pana in ora 14:00, livrarea se efectueaza in ziua urmatoare.
Produsele comercializate de magazinul online - jurastore.ro provin din surse autorizate ale producatorului Jura Elektroapparate AG si beneficiaza de garantie internationala sustinuta de service-ul autorizat al Swiss Coffee SRL.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa prezinte factura fiscala si certificatul de garantie emise de Swiss Coffee SRL.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre jurastore, in contul indicat la completarea formularului de retur.
Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
In cazul in care nu aiun certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul de reclamatii si sesizari in maxim 48h de la primirea coletului.
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi din cont: Istoric comenzi, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o.
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs.
Dacă ai primit un produs de la JURASTORE.RO și lipsesc accesorii din pachetul original, te rugăm să parcurgi următorii pași:
- Confirmă lista accesoriilor pe care trebuia să le primești:
- fie în pagina produsului comandat de pe JURASTORE.RO, secțiunea Specificații » Accesorii incluse / Conținut pachet;
- fie în manualul de utilizare pe care l-ai primit în colet. - Dacă ai parcurs pașii de mai sus, însă fără rezultat, te încurajăm să
completezi acest formular selectând tipul solicitării Produs / comandă
și motivul Lipsă accesorii”, împreună cu detaliile specifice situației
tale.
- Dacă ai solicitat curierului deschiderea coletului la livrare și ai întâmpinat probleme, te rugăm să ne menționezi și acest lucru în formularul completat.
Dacă nu ești mulțumit de produsul pe care l-ai comandat și acesta se încadrează în termenii & condițiile de retur, stai fără griji – îl poți returna prin curier, îți dăm un voucher sau banii înapoi rapid și poți să alegi ce ți se potrivește mai bine.