Meniu
Coș de cumpărături

Service Center Bucharest

Service rapid pentru garanție și post-garanție


Compania Swiss Coffee SRL acordă clientului final pentru automatele de cafea construite pentru uz casnic o garanție a producătorului de 25 de luni de la data inițială de cumpărare pentru uz casnic.


  1. Pentru produsele care fac obiectul distribuției selective, garanția producătorului va fi acordată numai dacă automatul de cafea JURA este achiziționat de la unul dintre dealerii autorizați JURA.
  2. Defectele vor fi eliminate de JURA in perioada de garantie, service-ul in garantie efectuandu-se, la opțiunea cumpărătorului, prin restaurare (reparație), schimb de piese defecte sau schimb aparat. Efectuarea serviciilor de garanție nu dă naștere la prelungirea sau reînnoirea perioadei de garanție. Piesele înlocuite devin proprietatea JURA.
  3. Serviciile de garanție sunt excluse în cazul avariilor sau defectelor rezultate din racordarea necorespunzătoare, manipularea sau transportul necorespunzător, repararea sau modificarea efectuate de persoane neautorizate precum și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare. În special, garanția nu se aplică dacă instrucțiunile de service și întreținere ale JURA nu sunt respectate sau dacă sunt utilizate alte produse de îngrijire decât filtrele de apă JURA, tabletele de curățare și tabletele de detartrare JURA, care nu corespund specificațiilor originale. Piesele de uzură (cum ar fi garnituri, râșnițe, supape) sunt, de asemenea, excluse din garanție, precum și daunele rezultate din prezența corpurilor străine în râșniță (pietre, lemn, etc).
  4. Factura de achizitie cu indicarea datei de achizitie și a tipului de automat, a certificatului de garantie completat cu datele clientului sunt dovada dreptului la garantie. 
  5. Garanția producătorului este de 12 luni dacă clientul final este o companie, o persoană juridică sau dacă mașina nu este utilizată în context casnic.
  6. Serviciile de garanție vor fi efectuate în România de către centrul nostru de service autorizat JURA. Pentru produsele achiziționate in Europa si apoi duse în altă țară europeana, serviciile vor fi efectuate in conditiile de garantie JURA in vigoare în această țară europeană.


În România, serviciile de garanție vor fi efectuate după consultarea prealabilă a serviciului hot-line, de luni până vineri, de la 7:30 la 15:30.

tel. +40 21 310 5872

E-mail: service@swisscoffee.ro

prin trimitere sau livrare la Service Centru Autorizat

S.C. Swiss Coffee S.R.L

Service Center – corp C2, demisol 

Șoseaua București-Ploiești 89A

013685 București sector 1




Video de curățare automată a duzelor pe YouTube